Gailė Kvietkutė-Gudelė

Suaugusieji | Paaugliai | Vaikai | Šeimos | Poros | Jaunuoliai | Vyrai

Grįžti atgal

Gailė Kvietkutė-Gudelė

Licenzijuota dramos terapeutė, lektorė, individualiosios psichologijos bei vaikų ir paauglių sporto psichologijos konsultantė.

Esu Dramos terapijos asociacijos narė, Individualiosios psichologijos konsultantų asociacijos (IPKA) narė, Lietuvos individualiosios psichologijos draugijos (LIPD) narė. Domėjimosi ir tobulinimosi sritys – holistinis požiūris į žmogaus sveikatą kaip vientisą visumą, susidedančią iš fizinės, psichinės ir dvasinės savijautos.

Bazines studijas baigiau marketingo ir verslo vadybos srityje, kurioje dirbau sėkmingai ne vienerius metus. Kol tam tikros gyvenimo patirtys atvedė iki „Santaros vaiko raidos centro“, pradžioje kaip savanorę, o vėliau ir kaip darbuotoją. Gyvenimas apsivertė 180 laipsnių kampu…
Siekdama žinių ir kompetencijų, reikalingų naujame darbe, pradėjau podiplomines studijas Individualiosios psichologijos institute. Baigiau metų kursą, skirtą specialistams „Tėvų grupių vedimas“ pagal sertifikuotą IP programą; 2 metų bazinį IP kursą ir dar 2 metų individualaus psichologinio konsultavimo programą.

Savo darbe su vaikais ir paaugliais turinčiais raidos ir/ar elgesio sutrikimų jau senokai taikiau įvairias meno terapijų metodikas derindama su sporto metodų principais, kol naujų studijų paieškos atvedė į „Šokio-judesio terapijos taikymo“ programą LMTA, o vėliau ir į VU/LMTA jungtines meno terapijos magistro studijas, Dramos terapijos specializaciją, medicinos fakultete.
Šiuo metu turiu privačią praktiką Vilniuje, esu VšĮ „Psichologinės konsultacijos“ steigėja. Savo darbe naudoju tiek A. Adlerio individualiosios psichologijos, tiek dramos terapijos principus ir metodikas.

Mano darbo sritys:
1) konsultuoju individualiai savivertės, nerimo, santykių temomis;
2) vedu dramos terapijos grupes suaugusiems ir paaugliams;
3) specializuojuosi profesionaliai sportuojančio jaunimo sporto psichologijoje;
4) skaitau pranešimus ir vedu seminarus bei individualias psichoedukacijas tarpusavio santykių, šeimos, vaikų raidos bei tėvų ir vaikų santykių temomis;
5) dirbu su mokyklomis per „Kultūros paso“ programą naudodama meno terapijų - dramos ir šokio-judesio metodus: komandinio bendradarbiavimo, lytinio ugdymo bei psichologijos paskaitose.