“Ar rūpinimasis savimi  profesinis mokytojo prioritetas”
Grįžti atgal

“Ar rūpinimasis savimi profesinis mokytojo prioritetas”

Dramos terapijos asociacija kviečia mokytojus, pagalbos mokiniui specialistus, mokyklų vadovus ir administraciją į mokymus:

“Ar rūpinimasis savimi profesinis mokytojo prioritetas”

Fizinė, psichinė ir emocinė sveikata yra svarbūs veiksniai pozityviam ir pasitikinčiam pedagogui. Mokytojas rūpinasi savo mokiniais, todėl labai svarbu skatinti ir priminti, kad privalu rūpintis ir savimi. Būti pozityviems ir optimistiškiems reikalauja daug pastangų. Kiek efektyvus gali būti mokytojas, jei yra pervargęs ir patiria stresą? Norime, kad pedagogai jaustųsi savimi pasitikintys, entuziastingi ir pozityvūs. Taigi, kaip subalansuoti pozityvumą ir pasitikėjimą, kartu leidžiant sau pajusti visus savo jausmus, net ir sunkius? Kaip atrasti sveikus streso įveikos būdus?
Atsakymai – atsparumas ir emocinis intelektas!
Siūlome keletą konkrečių dalykų, kuriuos galime išbandyti per mūsų mokymus:
• Kursime teigiamą aplinką ir įkvėpsime dalyvaujančius pedagogus būti pasitikinčiais draminėje realybėje, vadovaujantis požiūriu „ aš galiu tai padaryti“. Šis požiūris leidžia jaustis skatinamam atrasti naujus problemų sprendimo būdus. Pozityvumo išreiškimas stipriai veikia pedagogus ir mokyklų vadovus, švietimo darbuotojų pozityvumas sukuria palankias darbo sąlygas, kuriose neabejotinai bus demonstruojamas atsparumas ir kruopštumas.
• Sutelksime dėmesį į vieni kitų pripažinimą ir dėkingumą už apčiuopiamus ir neapčiuopiamus dalykus. Tai padidins pasitikėjimą ir pozityvumą, taip pat perduos tai kitiems. Vis daugiau atliktų tyrimų nustato, kad dėkingumo išreiškimas didina mūsų laimę, optimizmą ir bendrą sveikatą. Labai svarbu pripažinti savo ir kolegų pasiekimus, nepamiršti to pastebėti, įvardinti ir švęsti dideles ir mažas pergales.
• Atkreipsime dėmesį į pedagogų ir mokyklų vadovų vienybės kūrimą, kaip sukurti vietą ryšiams ir kokiu būdu puoselėti teigiamus santykius. Kai jaučiame bendrystės jausmą, atsiranda didesnis pasitikėjimas ir saugumas leidžiantis atsiskleisti kūrybiškumui.
• Sutelksime dėmesį į emocinę būseną, primenant sau, kas patinka būnant mokytoju (mokytojo darbe). Šios emocijos sužadins teigiamą mąstymą, pasitikėjimą ir aukštesnį tikslo siekimo jausmą.
• Stebėsime ir nagrinėsime kaip kiekvienas iš šių emocinio intelekto komponentų išryškina svarbius kasdieninio gyvenimo įgūdžius klasėje ir už jos ribų, įskaitant emocinę savimonę, pasitikėjimą savimi, emocijų reguliavimą, optimizmo ir augimo mąstysenos demonstravimą, empatiją, ryšių su kitais kūrimą, bendradarbiavimą ir kt.

Kviečiame ir laukiame

https://sena.emokykla.lt/titulinis/renginiai/renginys/18925?fbclid=IwAR0t8diLYntV_LMatpMgakRUPdGbgqop_QNjav89n-WxUOVLCIQx53GTuqI

Programos lektorės:
Audronė Masiukienė – dramos terapeutė, teatro mokytoja ekspertė, socialinio emocinio ugdymo lektorė
Lina Beržinienė – dramos terapeutė, psichodramos asistentė, dramos ir lėlių teatro režisierė.

Daugiau info tel. +370 611 16133; +370 693 67836
El. paštu mokymaidramosterapija@gmail.com